Aktuality‎ > ‎

Omezení služeb - současná situace Kontaktního centra Prevent

přidáno: 24. 5. 2010 6:53, autor: Neznámý uživatel

Jelikož jsme byli nuceni finanční situací snížit úvazky pracovníků KCP ČB ze 3,5 na 2,5, je jediným východiskem  omezit poskytované služby na dobu neurčitou. Od začátku května jsme opět zaznamenali výrazný vzestup uživatelů služeb a to na průměr 15 klientů denně, což při 2,5 úvazcích (jedná se o 2 pracovníky na celý úvazek a jeden pracovník na 0,5 úvazku) nejde v takovémto rozsahu poskytovaných služeb zvládat i s potřebnou administrativou. Proto jsme nuceni omezit Kontaktní místnost z 5 hodin denně na pouze 3 hodiny denně. (tedy od 12:00 do 15:00) Výměnný injekční program zůstává nezměněn (denně od 10 do 18 hodin). Další omezení se týká poskytovaných poradenství, individuálních konzultací a asistencí, kdy vzrost počet zájemců o tuto službu. Služba je omezena pouze na vyhrazené dny a hodiny. A to na každé úterý a středu od 10 do 18 hod. Do této doby jsme poskytovali tyto služby každý den!

Naší prioritou je nyní především udržet služby, i když v omezeném rozsahu, ale ve stejné kvalitě! Dále se zaměříme především na potřebnou přípravu na proces certifikace odborné způsobilosti služeb pro uživatele drog, které zahájíme na podzim 2010.

Comments